Πέμπτη 29 Αυγούστου 2013

ΘΑ ΚΛΕΙΣΩ.......40% φορολογία στις επιχειρήσεις από το πρώτο ευρώ! Παίρνετε ναρκωτικά;


40% φορολογία στις επιχειρήσεις από το πρώτο ευρώ! Παίρνετε ναρκωτικά; χρόνια ήμουν τίμιος απέναντι στο κράτος. Ποτέ μου δεν έκρυψα εισόδημα. Ποτέ μου δεν έδωσα δικαίωμα για το παραμικρό. Σεβόμουν τους νόμους της χώρας μου όσο παράλογοι και αν ήταν. Εκτός από μια φορά πριν μερικά χρόνια που με πιάσατε. Μια φορά στους περισσότερους από 10 ελέγχους.
Είχα κάνει παράβαση. Ένα τιμολόγιο είχε μια μικρή μουτζούρα. Δεν επηρρέαζε το εισόδημα ή το
ΦΠΑ αλλά ήταν εικαστικό έγκλημα & μάλλον ο ελεγκτής ήταν άνθρωπος της τέχνης. Πλήρωσα το πρόστιμο & προχώρησα.
 Τα τελευταία χρόνια επίσης πλήρωσα τους φόρους.
Πλήρωσα τα χαράτσια.
 Πλήρωσα γενικότερα.
 Ήμουν εντάξει απέναντι στο ρόλο που θέλετε για τους πολίτες σας. Πλήρωνα και δεν μιλούσα, ενώ στον κοινωνικό μου κύκλο μεταξύ σοβαρού και αστείου ήμουν ο κλέφτης, ο φοροφυγάς, αυτός που εξαιτίας του βούλιαξε η Ελλάδα. Φέτος αδυνατώ να πληρώσω τους φόρους μου παρά το ότι η επιχείρηση μου είναι υγιής και ακόμη κερδοφόρα. Για να είμαι εντάξει θα πρέπει να βάλω χέρι στα χρήματα που είχα αποταμιεύσει για να σπουδάσω το παιδί μου & ταυτόχρονα θα πρέπει να σταματήσω να βοηθώ την οικογένεια της αδερφής μου που είναι άνεργη και εκείνη και ο άντρας της με ένα μικρό παιδάκι. Διαβάζω σήμερα πως το σχέδιο της κυβέρνησης είναι να επιβάλλει για το 2013 φόρο 40% από το πρώτο ευρώ. Και το λένε σήμερα, 29 Αυγούστου που έχουν συμπληρωθεί τα 8/12 της φορολογικής χρονιάς.
Κύριοι η βλακεία σας νίκησε.
Έτσι δε θα μπορέσω να συνεχίσω να πληρώνω.
 Θα κλείσω. 
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΕΝΑΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕ
http://arouraios.gr/2013/08/40-forologia-stis-epixeiriseis-apo-to-proto-euro/#sthash.E7Kc8SDk.dpuf
  ΚΑΝΟΝΤΑΣ ...Like.... ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΣ ΣΑΣ...ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ.....ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ......ΔΙΑΔΩΣΤΕ.....