Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

Πως άρχισε ο καβγάς;

images 




1. Πήγα με την γυναίκα μου στο σούπερ μάρκετ…Της πρότεινα να πάρουμε ένα τελάρο μπύρες για 20 ευρώ….»Αποκλείεται !!!!!!! – μου είπε…και αγόρασε μια κρέμα προσώπου για 65 ευρώ… » Θα ήσουνα όμορφη και χωρίς την κρέμα » – παρατήρησα εγώ…(αυτή χαμογέλασε …) …αρκεί να είχα
πιεί τις μπύρες μου…
Και έτσι άρχισε ο καυγάς…
2. Πριν απο λίγες μέρες ρώτησα την συζυγό μου που θα ήθελε να πάμε για την επέτειο γάμου….» Κάπου που δεν έχω πάει ποτέ…» Πρότεινα την κουζίνα….
Και έτσι άρχισε ο καυγάς…
3. Έβλεπα την αγαπημένη μου εκπομπή στην τηλεόραση. Έκατσε δίπλα μου και με ρώτησε γλυκά : «Τι έχει στην τηλεόραση ; » «Σκόνη !» – απάντησα εγώ…..
Και έτσι άρχισε ο καυγάς…
4. » Αγάπη μου, για τα γενέθλια θέλω…..κάτι κόκκινο….που φτάνει aπο 0 μέχρι 100 σε 3 δευτερόλεπτα…» – Της αγόρασα κόκκινη ζυγαριά…
Και έτσι άρχισε ο καυγάς…
5. Η γυναίκα μου στέκεται μπροστά στο καθρέφτη και λέει : » Δες πως είμαι…νιώθω απαίσια…χάλια είμαι…..έχω και μαύρους κύκλους κάτω άπο τα μάτια…και παραπάνω κιλά…αντρούλη μου….πες μου, σε παρακαλώ, ένα κομπλιμέντο…»
» Η όραση σου είναι τέλεια…»- είπα εγώ, ο αντρούλης…
Και έτσι άρχισε ο καυγάς…
6. Επέμενε να πάω μαζί της σε μια συνάντηση που είχε με παλιούς συμμαθητές….Ε, πήγα…..Ο ένας απο αυτούς δεν σταμάτησε να πίνει όλο το βράδυ….
» Τον ξέρεις ; » – την ρώτησα….
» Φυσικά …» – απάντησε…. » Ήμασταν ζευγάρι πολύ καιρό και όταν χωρίσαμε, άρχισε να πίνει…….και ακόμα πίνει…..»
» Μπραααααααβό ! » – είπα εγώ……. «ποίος θα έλεγε οτι θα γιόρταζε τόσα χρόνια…»
Και έτσι άρχισε ο καυγάς…
7. Μια ωραία μέρα την ρώτησα : » Εσυ, μωρό μου, ας πούμε…Θα φορούσες παπούτσια αν δεν είχες πόδια ; »
» Όχι…» – απάντησε…
» Τότε…γιατί φοράς σουτιέν ; »
Και έτσι άρχισε ο καυγάς…
 http://troktiko.eu/2013/06/pos-arxise-o-kavga/
  ΚΑΝΟΝΤΑΣ ...Like.... ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΣ ΣΑΣ...ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ.....ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ......ΔΙΑΔΩΣΤΕ.....